Firma posiada KPO z roku 2012 na:
13,53 Mg 17 09 04 (zmieszane odpady z budów i remontów),
0,38 Mg 16 01 03 (opony),
0,16 Mg 13 02 08 (inne oleje silnikowe, przekładniowe i smarowe)
oraz na inne typowo biurowe odpady, w tym: 16 02 14 oraz 08 03 18 (przy czym te ostatnie zgodnie z Rozp. z 11.12.2001 r. nie podlegają ewidencji ponieważ wytworzono ich mniej niż 0,1 Mg).
Moje pytanie brzmi: Czy firma, jako że wytworzyła powyżej 5 Mg odpadów innych niz niebezpieczne musi prowadzić ich ewidencję również poprzez KEO.
Pytanie 2: Czy w przypadku odpadu 08 03 18, który nie podlega ewidencji bo było go za mało, należy go umieścić w zbiorczym zestawieniu danych do marszałka?
Pytanie 3: Co jeśli, gdyby firma, nagle jeszcze przed zakończeniem roku wytworzyła jeszcze dodatkowo odpad 08 03 18 i przekroczyła ustawowe 0,1 Mg? Jak to zewidencjonować skoro wcześniejsza ilość odpadu przeszła bez ewidencji (bez KPO)?
Im więcej czytam informacji, tym bardziej się w tym gubię (a tu jeszcze za pasem nowa UO2, która wprowadzi dodatkowe zmiany- miejmy nadzieję, że trochę sprawy ułatwi)