Jak mam zlikwidować rubrykę wymaganą przez ustawę? Patrz pkt.6.
2.Ewidencja zaświadczeń prowadzona jest w siedzibie przedsiębiorcy, odrębnie dla każdego rodzaju zaświadczenia, i obejmuje następujące dane związane z tym zaświadczeniem:
1)numer wydanego zaświadczenia, składający się z:
a)wyróżnika województwa, w którym przedsiębiorca prowadzi stację demontażu pojazdu lub punkt zbierania pojazdu; wyróżnik województwa określają przepisy o rejestracji i oznaczaniu pojazdów,
b)numeru kolejnego z wykazu przedsiębiorców, o którym mowa w art. 42 ustawy z dnia 20 stycznia 2005 r. o recyklingu pojazdów wycofanych z eksploatacji,
c)numeru kolejnego nadanego przez przedsiębiorcę prowadzącego stację demontażu lub przedsiębiorcę prowadzącego punkt zbierania pojazdów;
2)dane właściciela pojazdu (imię i nazwisko oraz adres zamieszkania albo nazwa i adres siedziby);
3)numer rejestracyjny pojazdu;
4)znak wyróżniający państwa, w którym pojazd został zarejestrowany;
5)marka pojazdu;
6)typ pojazdu;
7)model pojazdu;
8)numer VIN albo numer nadwozia, podwozia lub ramy pojazdu.