Witajcie, mam zagwozdke. Firma, w ktorej pracuje posiada pozwolenie zintegrowane na instalacje od lutego 2007. Co roku, do konca lutego musimy wysylac sprawozdanie do urzedu o ilosci zuzytych materialow wykorzystywanych w pracy instalacji. Na materialy nalozone sa limity roczne. Sprawozdanie za 2007 zlozone w lutym br. wykazalo przekroczenia w ilosciach w kilku miejscach. Teraz porosilam o zestawienie za I polrocze 2008 i juz sa przekroczenia ilosci zalozonych na caly rok albo jest takie zuzycie, ze nie ma mowy, aby sie wyrobiono w limitach za caly rok.
Zgodnie z art. 216 POS, urzad co 5 lat (ten okres jeszcze nie minal) poddaje analizie wydane pozwolenie i ewentualnie wydaje decyzje o koniecznosci jego zmiany (np. przy znacznej zmianie technologi, itd). Bardzo mozliwe, iz za rok juz nie bede podlegac pod zintegrowane, wiec bede je wygaszac.
Pytanie: jak w takim razie zareaguje urzad marszalkowski (oraz WIOS) w przypadku kolejnych przekroczen w ilosciach zuzywanych materialow, z czym sie nie kryjemy, bo i po co?
Czy to jednak po mojej stronie stoi koniecznosc zmiany pozwolenia (i to juz), widzac ze zalozone przez zaklad limity tracaja o sufit (tak to czasem bywa). Nadmieniam, iz nie ma istotnej zmiany w instalacji, ktora spelnialaby art. 214 i 215 POS.
Potrzebuje waszej madrej rady...
malgosia